Kläder...

Ja då var det där med vad man ska ha på sig på utställningen. Eftersom vi är några som påpekat att ganska många i Italienarringen typ bara har en t-shirt på sig så måste jag ju sätta på mig nåt tjusigt..haha. Men vantrivs verkligen i såna kläder...och som vanligt blir det sista dan man får rota igenom garderoben och se om man hittar på nåt.
Sen beror ju på vilken typ av utställning det är men nu är det faktiskt Sveriges största ( tror det iaf) så då är det väl dags att sätta på sig en skjorta. Italienare som är så snygga är värda lite fina kläder. Många andra raser som är snygga då har ju alla väldigt fina kläder. Killarna hela kostymer och tjejerna har små dräkter och kjolar. Bla afghaner och Salukis där är många snyggt klädda.

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Hejsvejs ! hmm... trots att det blev dubbla bekräftelser ( ? ) i ditt förra inlägg ifrån mig, så dementerar jag det härmed :-)) !

Vi kommer både i och utanför ringen iklädd en "hundtandsmönstrad" dräkt ;-) !

Väl mött mot djungelns konung - eh, snarare drottning ! Kram !( och det du hade på dig sist var väl väldigt snyggt och elegant )

2008-12-04 @ 10:59:00
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: Therese

hmmmm, mej veterligen har aldrig någon bara haft en t-shirt på sej på utställning (?)



Medtag byxor också ; - ))

2008-12-07 @ 21:56:16
URL: http://skogsville.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0