Seg dag...

Idag har allt gått lite segt. Ute och gick med Zokii ca 1,5 h runt Frösundavik och Brunnsviken. Kom en man som sa att Zokii var den snabbaste hund han sett...haha. Hon gillar verkligen springa och greja för sig själv i skogen. Men hon har alltid koll och kollar var man är.
Sen var det dags för gymmet och skulle köra förbränning och efter 5 min så var jag helt slut. Det är då man får lägga in sånt man själv säger till kunder som inte har motivation. Så körde olika maskiner istället för bara va på en som jag brukar. Så 10 min på varje så känns det som börja om på nytt på varje. Vart först vanlig cykel hoppade sen på crosstraining maskinen och sen vart det en sittandes cykel. (som en soffa).
Zokii har ett stort ben som hon gillar busa med. Hon har lite svårt att få loss bitar från den...så blir ordentligt sysselsatt av den.



zokii som liten med pipboll

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej igen Håkan!

Skulle vara så kul om du har möjlighet att ta en bild på Zukii i Faritröjan och visa den på bloggen!? Skulle vilja se hur sen sitter!

Ankie

2008-11-13 @ 13:47:58
URL: http://www.acbkonst.se
Postat av: Catja

Hej, jag tänkte komma med samma fråga som Ankie här ovan, se både täcke och stickad tröja för att se hur de sitter var för sig.

Vad roligt att du funnit till vår hemsida. Att ha fått en lite iggie i familjen som gärna ligger innanför tröjan är något helt annat än vad jag är van vid med sex salukis i huset.

Har faktiskt varit här inne en kort kik förut och vet inte vad jag sökte på men hamnade här iaf. Beundrade de fina bilderna som tagits på dig och Zookie när ni modellade så fint. :) Roligt att ha fina bilder.

På återseende, du är bokmärkt!



/Catja och muppen Gonzo :)

2008-11-13 @ 16:37:03
URL: http://bjermo.se
Postat av: Catja

Helt felstavat ser jag...sorry Zokii ska det vara!

2008-11-13 @ 16:44:16
URL: http://bjermo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0