Sista utställningen som valp!

Då var sista utställningen som valp gjord. Vi avslutade valptiden med flaggan i topp. Vart BIR-valp och HP. Fick jättefin kritik och domaren sa till mig att jag skulle ta vara på den fina tiken jag hade. Mkt hund i liten förpackning. Hon skötte sig faktiskt mkt bra och visade sig mkt bättre än sist. Då hängde hon med huvudet på slutet men nu gick hon fint hela tiden.
                
Senare på dagen var det dags för stora valpfinalen. Det var cirka 30 hundar i ringen samtidigt. Då är det svårt för en liten räka att utmärka sig. Vart bara stora hundar som domaren tog ut som tex labrador och blodhund. Men hon gick verkligen bra i ringen. Flera som man gick förbi i ringen sa -åååhhhh vad fin! Kul och peppande när man gick runt. Men sen var det snabbt slut.
Vart tre nya täcken. Var så billiga och satt faktiskt ovanligt bra för att passa till en Italienare. När det är lite större utställningar som den här internationella är kul det kommer lite fler stånd med hundsaker.


Vart lite priser som valp....


Täckena jag köpte...

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

men ÅÅÅ så roligt ! Vilken underbar avslutning på "valptiden"!!! Massor av GRATTIS från oss - Dino, Dorinda, Elsa, Balto och Anna mfl

2008-11-03 @ 16:48:22
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: Karolina

Grattis!

Det var en imponerande skörd :)

Om du undrar vem jag är så sågs vi i Växjö. Det var jag med lilla isabelltiken, Valborg.

Vi hittade inte alls lika många täcken. Det bidde bara en väst.

Pussa lilla snyggot!

2008-11-05 @ 21:52:39
URL: http://r-tanovalborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0