Städdag...

Idag har det vart storstädning på gården här. Har krattat massa löv och plockat upp det i stora behållare. Är helt slut. Ska på middag ikväll så det ska bli skönt. Jag och Zokii ska strax göra oss ordning. Sitter nu och bara tar det lite lugnt.



Zokii vilar lite på fällen men önskar det skulle vara eld i öppna spisen. Gillar det varmt och skönt.



Nya hyllorna i köket. Vart rätt bra tycker af jag...



Favoritskåpet. Under är barskåpet..hehe



Segelbåten bredvid tvn.



Har veden i den här lådan. Från aktion.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Åhman

Underbar låda till veden!

Jättevacker! Nu blev jag lite kär.

En sådan letar jag efter....

Vad gav du för den?

MVH Rebecka

2008-11-15 @ 19:22:28
URL: http://havetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0