Tvätt och bilder...

Håller på och tvättar för fullt och har tagit lite bilder på Zokii medans jag väntar på att tvätten ska bli klart. Idol står på och mina favoriter är nog Alice och Kevin. Så dom ska jag heja på.
Vart och kollat på ny bil idag. Verkar som att jag ska bli ännu mer svensson än vad jag redan är. Har ju en Volvo S60 nu och ska nog köpa en kombi nu så hundar och grejor får plats. Eller liten bil.....nej jag vet inte vad det slutar.

Här kommer lite bilder på dom nya täckena.







Här är den stickade tröjan. Hon älskar den...







Täcket från Linnea gillar hon skarpt och flyger fram med det!



Här myser Zokii bakom (hennes) soffa med täcket som Erik gjort.



Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej söta Zokii och husse Håkan. Vad fin du blev i den stickade tröjan som är av gjord av mig www.acbkonst.se Du ser ut att trivas i den också. Den är i finaste Rowangarn, merinoull/babyalpacka, ren naturull från Sydafrika som ej är behandlad eller färgad. Den bör handtvättas i 30 grader. Min rek. som jag i regel märker alla tröjor med. Du får gärna maila mig vid tillfälle ang. tröjan... Trevlig helg! Ankie och Bruno

2008-11-15 @ 19:16:33
URL: http://www.acbkonst.se
Postat av: Linnea

Hej



Tack för att jag får låna bilderna! HOn ser jättefin ut!



/Linnea

2008-11-16 @ 12:31:22
URL: http://www.freewebs.com/thewhitecarnation

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0