Julstress...

Har vart och köpt lite julklappar idag. Verkligen massa folk ute. Åkte till område där det finns massa olika affärer och även Zokii följde med. Var i en stor hund/Zoo affär och då fick Zokii följa med. Alltid bra med träning. Vart lite saker där inne...hehe.
Vart en pizza på vägen hem och Zokii ett grisöra! Vilket fredagsmys..... Zokii ligger bara och sover nu verkar helt slut. Var ute på långpromenad även sprang en bit. Hon var lös och hade det så mysigt..gick och grejade hela tiden. Bara ett ställe där det är lite jobbigt. Sprang precis bredvid vattnet där det är väldigt högt och brant ner....sprang med hjärtat i halsgropen för hon ska hela tiden envisas med att springa precis vid kanten..... vill ju inte gärna hoppa i efter henne så här års. Var faktiskt riktigt skönt ute. Alldeles vind stilla och några plus...
Imorgon blir det uppsala och lite mer julshopping. Zokii ska vara hos mina föräldrar under tiden...


Då min dator har pajat ihop så har jag fått banka igång den gamla. Och då hittade jag den här bilden på min gamla häst Östergårdens Midnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0