Lydig idag igen...

Idag när jag och Zokii var ute på en lång promenad så kom det en man med en Golden retriver. Jag hade Zokii lös och kallade på henne som kom direkt och jag sa -Sitt. Och hon satte sig direkt. Då sa mannen att han hade sett oss på våran promand och berömde vilken lydig hund jag hade. Två dagar i rad någon tycker det....skoj! Imorgon lyssnar hon väl inte alls bara därför..hehe.
Nu är det anmält till dom två sista utställningarna för i år. Och det är dom största. Först en Internationell i Växjö. Där ska jag hälsa på Imbi och Ture och deras hund Boris. Så två flugor i en smäll! Ska bli jätte kul!
Den andra är Stora Stockholm på Älvsjö mässan. Har vart där många gånger och nu ska man själv vara med...kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0