Poppis!!

Var man än kommer så vill folk kolla och prata om Zokii. Alla tycker att hon är så fin. Det är väl bra iof. Idag var det några barn som fråga om dom fick hälsa ..precis då började hon skita. Då fick jag säga ..hon skla bara gå på toa klart! Men det var kul. Hon har inte gillat barn så mkt innan men dom här barnen gillade hon och vart riktigt lycklig av att hälsa på dom. 

Åkte även tunnelbana idag och då fick jag sitta och prata med en kvinna hela vägen och sa att hennes granne hade precis skaffat en sån hund som jag hade. Trodde ju inte på det men så frågade hon vad jag hade för ras och när jag sa att jag hade en Italiensk vinthund så sa hon- ja precis en sån! Och att grannen hade köpt den för dyra pengar i Norrland.

Zokii är finast världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0