Fari dagen...

Idag ska jag och Zokii träffa en annan Italiensk vinthund nämligen Yebellis Fellini. Han kallas för Fari och är nästan lika gammal som Zokii. Vi har tydligen vart på samma utställning en gång men då gick det betydligt mkt bättre för han än för Zokii.
Flera kompisar till mig har stött på Fari och hans ägare Erik. Har även blivit inbjuden på Eriks vernisage då han är konstnär men inte blivit av.
Tränade lite utställning igår och det gick så dåligt!! Och zokii har ju en sårskorpa på huvudet inför utställningen så det känns trist! Då vet man redan innan hur det går. Hon fick sår av nåt på huvudet men nu har den nästan ramlat av...och inge hår kvar där....hm.
Direkt efter Fari träffen blir det stallet.

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Tack snälla du för fina ord om min "brunaböna" ! Visst har hon vuxit till sig - men samtidigt vuxit ännu mer ;-) om du förstår vad jag menar :))

Hoppas ni hade trevligt på Fari träffen !

Oroa dig inte för såret på Zokiis huvud - skulle en domare anmärka på det vore det ju väldigt märkligt ! Sådant händer ju alla hundar som får leva ett lyckligt händelserikt och äkta hundliv - annars skulle de ju behöva vara inlåsta i ett bomullsrum !

Det kommer gå super för er - om inte annat så får vi väl hoppas att Zokii, Dino och Dorinda har kul tillsammans ! Vi ses !

2008-10-14 @ 09:15:38
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: imbi

haha! har zokiis huvud nästan ramlat av? ;-)

2008-10-16 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0