Mysig promenad..


Höstpromenader är ju ganska mysigt faktiskt. Om man är rätt klädd och det inte blåser. Zokii håller med.... Träffade en sån mysig dvärgpinscher idag. Zokii ville leka men han ville inte....rätt bra hund för henne. Om dom är på så gillar dom inte. Hon vill bestämma....



Var på tävling i helgen med Jack the Superman. Han är ju en rikig bäbis men blir bättre och bättre. Riktigt nöjd med han nu i helgen. Och nu är det bara två veckor kvar tills jag ska tävla med Piledahls O´Boy. Det kan gå hur som helst. Gått skit på träningarna. Imorrn är det dags igen. Han ska klippas innan oxå.  Här kommer en bild på Jack.


Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

men, kan en häst vara lockig ?!?! Jag vet inget om hästar, är jätterädd för dem, men mina döttrar rider en gång i veckan - hu - då måste jag vara med så jag närmar mig dem sakta men (o)säkert ... Det är iallafall väldigt vackra djur !

Lycka till på tävlingen !

2008-09-16 @ 08:24:07
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0